fantisera

jag fantiserar om dig,
vill veta vad du tycker och tänker om mig,
vill ha dig nära mig,
du kommer endast få se i mina ögon vad jag känner gör dig,
även höra dom orden men aldrig se mig skriva,
ord ska sägas inte läsas ..

jag saknar dig verkligen,
jag vill vara mysa med dig,
vill inte detta ska sluta som det gjort gångerna innan ..
du var funnits i mina tankar såpass länge ..

lyssnat på låtar som du spelat då vi träffades dom första gångerna ..
vill tala om gör dig att berört min själ ..

en vacker dag kommer du få reda på allt om mig och vad jag vill,
men just nu får det förvaras i min fantasi ..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mamma till en pojk och tre flickor <3

mamma till C 080809, E 100202 och J 120606 och A född 130930

RSS 2.0