varför?

fattar inte vad som är så roligt med att sprida runt massa rykten, varför inte ta reda på fakta istället? Spelar ingen roll vem man skriver skit om, men sett många som skrivit skit om den ena och andra i olika grupper .. när ska folk växa upp och sköta sitt egna? Om nu mitt liv är så himla intressant kan ni säga det istället för att hitta på en massa saker ..

Jag vet vilka vägar jag gått, jag vet vilka val jag gjort i mitt liv .. Jag vet att saker som skett i mitt liv har ändrat vissa saker hos mig .. Jag vet att jag haft självmordstankar och jag vet hur det är att leva på gränsen .. Jag vet hur det är att mobbas, jag vet hur det känns att bli näthatad och vet hur det känns när alla tror att man är lätt att få omkull mm .. Jag är inte en leksak ..

Men visst forsätt ni att sprida rykten om det är roligt, men sanningen kommer ikapp er :) .. Städa utanför era egna dörrar innan ni ger er på någon som ni inte har ett piss med att göra ..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mamma till en pojk och tre flickor <3

mamma till C 080809, E 100202 och J 120606 och A född 130930

RSS 2.0